Saturday, January 28, 2017

last post detected : Last yearrr

aluuhaa. aku lupa kewujudan blog ni (hadoi). so latest update : dah habis third sem, another 5 sem to gooo!! In case you guys had forgotten, aku student degree mechanical engineering dekat UTeM. Ha kat mana UTeM tu? Seriously guys? ada lagi ke yg tak kenal UTeM tu kat mana? alahh yang pemes dgn isu Dr. Zakir Naik tuuu. Ha la mak penat nak explain.

last paper 4.1 haritu. lepas exam tak terus balik, stay dulu sehari kat hostel. motif? sebab aku malas nak kelam kabut kemas beg. ha ha gelak hambar. housemate aku yg seramai 7 orang lagi tu dah balik so keseorangan lah aku tidur malam tu. hambar wey. bosan sampai nak tiur pun rasa bosan. tambah tambah lagi aku ni penakut level 999. mcm mcm aku terbayang malam tu sampai kena tidur dengan lampu terpasang. hadoi

last sem, aku ambik 6 subjek : Thermodynamics 1, Solid 1, Fluid 1, Electrical System, Koku, Lab. boleh dikatakan subjek2 yang sangat killer lah bagi aku yang baru setahun jagung belajar engineering ni. memang, aku mengaku, sem ni aku tak sempat nak lepak2. tak mcm sem 1 ngan 2, aku dah start datang kelas full, tak umpat lecturer(opps), tak tidur dalam kelas and paling penting, tak main phone dalam kelas. hah kau. perform. kalau sem sem lepas, tutor aku bersih. tak berusik. time nak buat mini project utk assignment je aku study. sem ni? sume tutor aku print beb. senang cite mmg aku perform lah sem ni. alhamdulillah

nak dijadikan cerita nya, sem ni mmg susah utk kebanyakan budak batch aku. even dah study pun rasa cam tak study. time study week tayah cita lah. mcm biasa, aku asal study week je confirm migrain hari hari. sampai kepala bengkak wey. kalau dah bengkak tu mmg nak study tinggal harapan lah sebab sakit sangat. time study week hari tu plak. ada popular mega book sale. haha apa lagi, kalau rasa-rasa mcm sikit lagi kepala nak pecah tu, aku ngan roommate pergi la cuci mata kat book sale tu. aku ni plak rambang mata kalau nampak buku wey. konfem nak beli. hasil dari simpanan sebab dari awal sem tak g lepak2, so aku kata ni lah masanya nak guna duit tu. haha so terjadilah pemborongan buku2 di MITC. yang penting aku happy. aku happy, boleh belajar. belajar, stress. stress, g beli buku lagi. hahaha

pendekkan cerita ya, aku skip lah semua penderitaan aku time final (nanty cerita kat next entry), akhirnya sampai jugak dekat paper last. aku skip jugak apa jadi kat paper last ni (next entry yow). so aku pun balik lah dengan perasaan bahagia sebab dah keluar dari neraka dunia. tak sampai bape hari rehat kat rumah, tup tup. budak kelas kecoh kat group whatsapp. result dh keluar lah plakkkkk. adoiii awat rajin sangat lah pulak para lecturer sekalian niiiii. nanty next entry aku cerita lah apa jadi ya. skang dah malam. beta dah ngantok. assalamualaikum

No comments:

Post a Comment