Friday, February 19, 2016

setelah habis satu sem...

hola~~ harini aku dpt hadiah.. hehe dpt laptop baru.. alhamdulillah.. senang sikit la keje ak lepas ni.

so. satu sem dah habis kat UTeM.. and overall aku seronok.. walaupun macam2 pengalaman and situation yg out of control.. huhu dgn masalah ngan kawan2, masalah ngan pelajaran.. lagi2 time nak final aritu. fuh... first time merasa tak tido malam.. start blaja kol 12 then tdo lpas subuh.. haha sampai benjol2 kepala.. yang kelakar tu, boleh sama plak benjol ngan roommate. nampak tak betapa kami ni roommate sejati.. hahaha

result first sem dah keluar. alhamdulillah aku dekan.. walaupun aku tk puas hati sebenarnya dgn result aku sebab aku target tinggi. tapi still.. aku beruntung berbanding kawan2 aku yang lain... aku dapat 3.57 huhu..

tapi aku langsung taknak rasa selesa sbb ramai lagi yg boleh kalahkan aku. hurm. sebab tu aku tak puas hati.. bukannya sbb aku tak bersyukur ke apa. aku just nak jadi lebih lagi. sebab aku tau aku boleh buat lag bagus dari ni.. In Shaa Allah dengan bantuan Allah dan doa umi abah, next sem aku akan cuba lebih lagi.

next sem punye subjek dgr mcm tough. well.. sebab aku mana ada basic.. aku dari sains tulen kowt.. tapi aku tau. itu bukan alasan. aku tau aku boleh. aku sedia masuk mechy ni sebab aku dah ready. In Shaa Allah..

dan lagi satu.. bila tgk jadual sem 2, ya Allah.. all I want to do is cry and after I finished crying, I will cry some more T.T    jadual padat sangat and guess what? takde cuti weh. hurmmmmm bertabahlah wahai hati.... bertabahlah wahai otak dan segala anggota badanku.. we can do this guys!!

kelas utk sem 2 ni stay the same. er... hurm.. what do I feel about it? urm.. okay, I guess????

tgk dulu lah.. aku akan cuba tahan, kalau dah tak boleh tahan, aku akan tukar kelas..

okay la.. tu sahaja utk malam ni.. annyeong haseyo~

eh lupa nak bagitau.. sem 2 starts on next monday and guess what?? I haven't packed a thing.

haha. k. urm. byeeee

No comments:

Post a Comment